Гарантія та повернення
Ми надаємо повну гарантію і післягарантійне обслуговування на всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині. У нас в наявності є всі необхідні запасні частини та сертифікований сервісний центр.
Гарантійний період на товари, куплені в нашому інтернет-магазині, зазначений на сторінках товарів нашого сайту і в гарантійному талоні, виданому при покупці.
Гарантія “від дверей до дверей”. Це означає, що несправний товар покупець відправляє у сервісний центр компанії Sana®. Потім, після ремонту / заміни обладнання, товар надсилається назад вже за рахунок компанії. Покупець несе витрати, тільки пов’язані з відправкою несправного товару в одну сторону.
Детальні умови гарантії зазначені нижче, і викладені в гарантійному талоні, який Ви отримаєте при покупці пристрою.
Гарантійне обслуговування можливе тільки при наявності оригінальної упаковки, гарантійного талона і товарного чека, виданого при покупці пристрою.
З усіх питань, пов’язаних з сервісом і ремонтом, звертайтеся до сервіс-менеджера за телефоном +38 (068) 543 1000 або заповніть контактну форму, розташовану нижче. При відправці несправного приладу в сервісний центр, до товару обов’язково повинні бути додані: копія товарного чека (або оригінал), оригінальний гарантійний талон і короткий опис несправностей.
Протягом 14 днів Ваш пристрій буде відремонтовано або відбудеться заміна необхідних частин новими запасними частинами (в залежності від типу несправності).
Умови гарантійного обслуговування
-
- Продавець зобов’язується забезпечити гарантію пристрою на період, зазначений у гарантійному талоні.
- Електродвигун і комплектуючі знаходяться на гарантійній підтримці протягом строків, зазначених в гарантійному талоні.
- Якщо гарантійний випадок не належить до пунктів 6 і 7, то продавець зобов’язується протягом 30-ти робочих днів з дати подання заяви, відремонтувати або замінити необхідні деталі, в залежності від типу пошкодження. Щоб скористатися гарантійним сервісом, покупець повинен надати копію товарного чека, оригінал гарантійного талона і заводську упаковку.
- Гарантійний термін пристрою буде в обов’язковому порядку продовжений на термін з виконання гарантійних обов’язків.
- Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок зумисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або заміну внутрішніх комунікацій та компонентів товару, змінена конструкція або схеми товару;
- серійний номер, що знаходиться на виробі, змінений, стертий або не може бути встановлений.
- Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- відсутність належного догляду за приладом, в тому числі ретельного очищення;
- використання невідповідних засобів для очищення, наприклад миючі засоби, дезинфікуючі засоби, або абразиви, які непридатні для очищення деталей з пластику;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- підключення пристрою було здійснено до мережевої напруги несумісної з тією, що зазначена в технічній специфікації пристрою;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- пристрій для побутового призначення використовується в комерційних цілях.
- Гарантія не поширюється на зміну кольору або притуплення кольору, а також замаскування подряпин або мікротріщин на корпусі і робочих частинах.
- Гарантійні обов’язки поширюються тільки на території України та тільки на товар, куплений в інтернет-магазині Sana.ua.
- Питання, не охоплені вищезазначеними пунктами, вирішуються в індивідуальному порядку, згідно з положенням Цивільного кодексу.
Умови післягарантійного обслуговування
- Після закінчення гарантійного терміну на пристрій, покупець може скористатися нашим сервісним центром.
- Послуга сервісного обслуговування, надсилання товару в сервісний центр і доставка пристрою назад покупцеві, проводиться за рахунок покупця.
- Ми не можемо гарантувати наявність запасних частин для пристрою, що знятий з виробництва і завод-виробник неспроможний надати комплектуючі частини.
Умови обслуговування техніки, купленої для комерційного використання
Якщо пристрій, куплений в нашому інтернет-магазині, призначений для побутового використання, але застосовується в комерційних цілях (не по заводським призначенням), то на нього не поширюються умови гарантійного обслуговування, і дана техніка обслуговується на умовах післягарантійного обслуговування, які викладені вище.
Умови повернення / обміну товару, який не був у використанні
Ви можете повернути / обміняти товар протягом 14 днів з дня покупки, що гарантує вам “Закон про захист прав споживача”. Обмін і повернення товару здійснюється при наявності:
- особистого паспорта;
- товарного чека;
- гарантійного талона;
- оригінальної упаковки.
Перед тим як повертати товар, переконайтеся, що товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повністю укомплектований. В такому випадку буде повне повернення коштів протягом 3-х днів.
Умови повернення / обміну товару, який був використанні
Відповідно до статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, обмін / повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд – протягом 14-ти днів з моменту покупки.
Але, як виключення, можливе і повернення / заміна товару, що був у використанні, після проведення технічної експертизи у сервісному центрі компаніх Sana®. Керівництвом приймається рішення про можливість обміну / повернення товару протягом 3-х днів.
Просимо взяти до уваги, що послуга заміни / повернення вживаного товару є власною ініціативою компанії Sana® і рішення приймаються у кожному випадку індивідуально.
Форма для сервісного обслуговування
Шановний покупець, якщо у Вас виникли проблеми з товаром, який Ви придбали в нашому інтернет-магазині, і Ви хотіли б повідомити про несправності, будь ласка, заповніть форму нижче. Сервіс-менджер компанії зв’яжеться з Вами в щонайближчий час.