Гарантія та повернення

Ми надаємо повну гарантію і післягарантійне обслуговування на всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині. У нас в наявності є всі необхідні запасні частини та сертифікований сервісний центр.

Гарантійний період на товари, куплені в нашому інтернет-магазині, зазначений на сторінках товарів нашого сайту і в гарантійному талоні, виданому при покупці.

Гарантія “від дверей до дверей”. Це означає, що несправний товар покупець відправляє у сервісний центр компанії Sana®. Потім, після ремонту / заміни обладнання, товар надсилається назад вже за рахунок компанії. Покупець несе витрати, тільки пов’язані з відправкою несправного товару в одну сторону.

Детальні умови гарантії зазначені нижче, і викладені в гарантійному талоні, який Ви отримаєте при покупці пристрою.

Гарантійне обслуговування можливе тільки при наявності оригінальної упаковки, гарантійного талона і товарного чека, виданого при покупці пристрою.

З усіх питань, пов’язаних з сервісом і ремонтом, звертайтеся до сервіс-менеджера за телефоном +38 (068) 543 1000 або заповніть контактну форму, розташовану нижче. При відправці несправного приладу в сервісний центр, до товару обов’язково повинні бути додані: копія товарного чека (або оригінал), оригінальний гарантійний талон і короткий опис несправностей.

Протягом 14 днів Ваш пристрій буде відремонтовано або відбудеться заміна необхідних частин новими запасними частинами (в залежності від типу несправності).

Умови гарантійного обслуговування

    1. Продавець зобов’язується забезпечити гарантію пристрою на період, зазначений у гарантійному талоні.
    2. Електродвигун і комплектуючі знаходяться на гарантійній підтримці протягом строків, зазначених в гарантійному талоні.
    3. Якщо гарантійний випадок не належить до пунктів 6 і 7, то продавець зобов’язується протягом 30-ти робочих днів з дати подання заяви, відремонтувати або замінити необхідні деталі, в залежності від типу пошкодження. Щоб скористатися гарантійним сервісом, покупець повинен надати копію товарного чека, оригінал гарантійного талона і заводську упаковку.
    4. Гарантійний термін пристрою буде в обов’язковому порядку продовжений на термін з виконання гарантійних обов’язків.
    5. Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
      • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок зумисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
      • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
      • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або заміну внутрішніх комунікацій та компонентів товару, змінена конструкція або схеми товару;
      • серійний номер, що знаходиться на виробі, змінений, стертий або не може бути встановлений.
    6. Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
      • природний знос або вичерпання ресурсу;
      • відсутність належного догляду за приладом, в тому числі ретельного очищення;
      • використання невідповідних засобів для очищення, наприклад миючі засоби, дезинфікуючі засоби, або абразиви, які непридатні для очищення деталей з пластику;
      • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
      • підключення пристрою було здійснено до мережевої напруги несумісної з тією, що зазначена в технічній специфікації пристрою;
      • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
      • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
      • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
      • пристрій для побутового призначення використовується в комерційних цілях.
    7. Гарантія не поширюється на зміну кольору або притуплення кольору, а також замаскування подряпин або мікротріщин на корпусі і робочих частинах.
    8. Гарантійні обов’язки поширюються тільки на території України та тільки на товар, куплений в інтернет-магазині Sana.ua.
    9. Питання, не охоплені вищезазначеними пунктами, вирішуються в індивідуальному порядку, згідно з положенням Цивільного кодексу.

Умови післягарантійного обслуговування

  1. Після закінчення гарантійного терміну на пристрій, покупець може скористатися нашим сервісним центром.
  2. Послуга сервісного обслуговування, надсилання товару в сервісний центр і доставка пристрою назад покупцеві, проводиться за рахунок покупця.
  3. Ми не можемо гарантувати наявність запасних частин для пристрою, що знятий з виробництва і завод-виробник неспроможний надати комплектуючі частини.

Умови обслуговування техніки, купленої для комерційного використання

Якщо пристрій, куплений в нашому інтернет-магазині, призначений для побутового використання, але застосовується в комерційних цілях (не по заводським призначенням), то на нього не поширюються умови гарантійного обслуговування, і дана техніка обслуговується на умовах післягарантійного обслуговування, які викладені вище.

Умови повернення / обміну товару, який не був у використанні

Ви можете повернути / обміняти товар протягом 14 днів з дня покупки, що гарантує вам “Закон про захист прав споживача”. Обмін і повернення товару здійснюється при наявності:

  • особистого паспорта;
  • товарного чека;
  • гарантійного талона;
  • оригінальної упаковки.

Перед тим як повертати товар, переконайтеся, що товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повністю укомплектований. В такому випадку буде повне повернення коштів протягом 3-х днів.

Умови повернення / обміну товару, який був використанні

Відповідно до статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, обмін / повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд – протягом 14-ти днів з моменту покупки.

Але, як виключення, можливе і повернення / заміна товару, що був у використанні, після проведення технічної експертизи у сервісному центрі компаніх Sana®. Керівництвом приймається рішення про можливість обміну / повернення товару протягом 3-х днів.

Просимо взяти до уваги, що послуга заміни / повернення вживаного товару є власною ініціативою компанії Sana® і рішення приймаються у кожному випадку індивідуально.

Форма для сервісного обслуговування

Шановний покупець, якщо у Вас виникли проблеми з товаром, який Ви придбали в нашому інтернет-магазині, і Ви хотіли б повідомити про несправності, будь ласка, заповніть форму нижче. Сервіс-менджер компанії зв’яжеться з Вами в щонайближчий час.

    * - Поля об'язкові для заповнення

    Доступні формати для завантаження - jpg, jpeg, tiff, gif, png, pdf (не повинні перевищувати 5 Мб);