§ 1 Сфера і місце діяльності
Даний розділ інтернет-сторінки визначає принципи укладання, виконання договору продажу, права та обов’язки Покупця і Продавця, а також принципи рекламної діяльності.
Замовлення, зроблені Покупцем за допомогою електронної форми, доступної на даному інтернет-сайті Продавця, означає прийняття цієї Угоди.
Продавець здійснює роздрібну та оптову продажі продукції для домашнього та комерційного використання за допомогою інтернет-сайту за адресою www.sana.ua (далі будемо називати Сайт), а також в демонстраційному залі компанії.
Пропозиція товару на Сайті не поширюється на покупців, які зацікавлені в доставці продукції за межі України.
§ 2 Терміни
Покупець – покупцем може бути фізична або юридична особа.
Товари – товари, які пропонуються, є фабрично новими, без фізичних або юридичних вад і завезені на ринок України легально. В окремих випадках, в рамках продажу за зниженими цінами, можуть пропонуватися товари, які знаходяться на сервісному обслуговуванні. Пропозиція продажу таких товарів розміщено в спеціальному розділі сайту, конкретна інформація про це знаходиться в описі пристрою.
Ціни – всі ціни, розміщені на Сайті в українських гривнях (UAH). Ціни продукції, представлені на Сайті, є актуальними та обов’язковими. Під час проведення акцій, на товари, які представлені на сайті можуть бути встановлені ціни зі знижкою.
Договір купівлі-продажу – покупець заповнює і відправляє бланк замовлення, який надалі будемо називати Замовленням, використовуючи опції, доступні для цього на Сайті. Договір купівлі-продажу вважається укладеним у момент передачі Підтвердження отримання замовлення на адресу електронної пошти Покупця, зазначеної в надісланому Покупцем замовленні. Підтвердження отримання замовлення включає всі важливі елементи транзакції, а саме:
- визначення Продавця;
- визначення Покупця;
- визначення товару, який буде предметом купівлі-продажу;
- ціну з ПДВ;
- спосіб оплати і та вартість продукції;
- спосіб і місце доставки;
- термін доставки.
Після надходження Підтвердження отримання замовлення Покупець зобов’язаний підтвердити свою згоду на виконання замовлення, особливо важливо підтвердити свої ідентифікаційні дані, обрану продукцію, вартість, спосіб оплати та місце доставки.
У разі розбіжностей з замовленням чи інших невідповідностей Покупець зобов’язаний негайно заявити свої претензії – через e-mail, телефоном, факсом або особистим відвідуванням офісу Продавця.
У разі відсутності претензій з боку Покупця (протягом 24 годин з моменту відправки Підтвердження отримання замовлення) Продавець має право вважати, що Покупець погодився з вмістом переданого йому Підтвердження.
Замовлення – інтернет-магазин приймає замовлення через опції, доступні на сторінці www.sana.ua і за телефоном. Замовлення виконуються в міру їх надходження.
Продавець зберігає за собою право відмовити в прийнятті замовлення без вказівки причини.
У разі, коли Покупець здійснює Замовлення Товару через інтернет-сайт – це вважається попереднім бронюванням даного Товару. Підтвердження замовлення одночасно є згодою Покупця на зберігання і обробку Продавцем персональних даних, зазначених у замовленні.
Оформлення Покупцем замовлення автоматично зобов’язує продавця до видачі рахунку без необхідності власноручного підпису покупця.
Доставка – придбаний товар доставляється Покупцю за адресою, вказаною в замовленні за посередництвом транспортної компанії. Вартість доставки оплачує Продавець при замовленні більшому ніж 5000 грн.
Після відправки продукції, Продавець повідомляє Покупця про цей факт, і вказує назву транспортної компанії, номер декларації і дату прибуття продукції. Повідомлення надсилається на електронну адресу Покупця, вказану в заявці або СМС-повідомленні, або ж інформується додатково через телефон.
За всі дефекти та пошкодження товару, що виникли під час транспортної доставки продукції, несе відповідальність транспортна компанія.
Доставка товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту підтвердження замовлення від Покупця (в тому випадку, якщо замовлений товар знаходиться в наявності на складі).
У деяких випадках, коли з різних причин, не залежних від Продавця, неможливо доставити продукцію в вищезгадані терміни, Продавець пропонує розірвати договір купівлі-продажу з клієнтом або призначити індивідуальний термін доставки.
У разі прийняття рішення про розірвання договору, Продавець негайно повертає отриману оплату в повному розмірі, однак не пізніше ніж протягом 24 робочих годин з моменту отримання інформації про рішення Покупця розірвати договір.
Отримуючи продукцію, Покупець зобов’язаний перевірити, чи не була пошкоджена посилка під час транспортування. При виявленні будь-яких пошкоджень під час транспортування всі питання Покупець повинен вирішувати з дирекцією транспортної компанії.
У момент видачі Покупцю продукції, вона відразу переходить в право його власності, а також Покупець несе відповідальність за всі ризики, пов’язані з володінням, користуванням, втратою чи пошкодженням продукції.
Способи оплати – оплата товару може бути здійснена Покупцем наступним чином:
- готівкою в момент отримання продукції у транспортній компанії, в разі обумовлення такої послуги з Покупцем;
- готівкою в демонстраційному залі;
- на картку ПриватБанку або Monobank;
- по попередньо виставленому рахунку;
- за допомогою терміналу в демонстраційному залі компанії;
- онлайн на сайті;
- оплата частинами онлайн на сайті (ПриватБанк і Monobank).
Більш детальна інформація про способи оплати та доставки розміщена в розділі сайту Доставка та Оплата.
§ 3 Умови гарантії
- Гарантія на всю продукцію починає діяти з дати продажу, на той термін, який вказаний в гарантійному талоні.
- Надання гарантії підтверджується окремим документом – гарантійним талоном, підписаним уповноваженим працівником, цей документ додається до продукції.
- Покупець зобов’язаний перевірити, чи отримав він Гарантійний Талон. У разі його відсутності Покупець повинен негайно (не пізніше ніж протягом 7 календарних днів від дати покупки) заявити про це Продавцю. Відсутність гарантійного талона не забезпечує гарантійний сервіс продукції.
- Щоб скористатися гарантійними правами, Покупець повинен разом з Продукцією додати документ, що підтверджує здійснення покупки – чек і також Гарантійний Талон.
- Вартість перевезення продукції в Сервісний Центр оплачує Покупець.
- Вартість перевезення продукції до Покупця після гарантійного ремонту або гарантійної заміни запчастин, оплачує Продавець.
- Термін гарантії може бути продовжений на час з моменту оголошення претензії до моменту видачі відремонтованої продукції Покупцеві.
- Якщо протягом гарантійного терміну, користувачем або неавторизованим сервісом самовільно здійснюється ремонт, Покупець позбавляється права на гарантійне обслуговування.
- Гарантія на продану продукцію не виключає, не обмежує і не зменшує прав покупця, які той має в разі невідповідності цієї продукції згідно з даним договором.
- Гарантійне обслуговування діє тільки на території України.
- При виникненні питань, неврегульованих умовами гарантії, застосовуються відповідні положення Цивільного Кодексу.
- Гарантія не поширюється на пошкодження, що виникли в результаті:
- падіння продукції або удару іншим предметом;
- невідповідного використання згідно з інструкцією по експлуатації;
- відсутності належного догляду і зберігання;
- використання невідповідних засобів догляду за продукцією (наприклад хімічних і порошкоподібних засобів, відбілювачів);
- підключення продукції до мережі зі струмом, який не відповідає вказаному в технічній характеристиці приладу;
- стихійних лих (пожежа, повінь і т.п.);
- використання продукції в комерційних цілях. Устаткування призначене виключно для експлуатації в умовах індивідуального домашнього господарства;
- використання продукції не за призначенням;
- використання продукції побутового призначення в комерційних цілях;
- ремонту або заміни запчастин, здійснених споживачем власноруч або іншими уповноваженими особами;
- явної надмірної експлуатації (зміна кольору, відсутність блиску, жовтувато, тьмяність і т.п.)
§ 4 Післягарантійне обслуговування
- Продавець надає можливість ремонту купленої у нього продукції також після закінчення гарантійного терміну.
- Послуга ремонту після закінчення гарантійного терміну є платною. Вартість доставки, до і від сервісу Продавця, сплачує Покупець.
- Продавець пропонує для продажу основний склад запчастин і деталей, які можуть знадобитися Покупцеві при самостійному ремонті / заміні елементів, які були пошкоджені або зламані після закінчення гарантійного терміну на продукцію.
- Продавець не може гарантувати покупцеві доставку тієї запасної частини, яка відсутня у виробника даної продукції
Більш детальна інформація про гарантійне і післягарантійне обслуговування, а також про варіанти повернення купленого товару, розміщена в розділі сайту Гарантія і Сервіс.