§ 1 Сфера і місце діяльності

Даний розділ інтернет-сторінки визначає принципи укладання, виконання договору продажу, права та обов’язки Покупця і Продавця, а також принципи рекламної діяльності.

Замовлення, зроблені Покупцем за допомогою електронної форми, доступної на даному інтернет-сайті Продавця, означає прийняття цієї Угоди.

Продавець здійснює роздрібну та оптову продажі продукції для домашнього та комерційного використання за допомогою інтернет-сайту за адресою www.sana.ua (далі будемо називати Сайт), а також в демонстраційному залі компанії.

Пропозиція товару на Сайті не поширюється на покупців, які зацікавлені в доставці продукції за межі України.

§ 2 Терміни

Покупець – покупцем може бути фізична або юридична особа.

Товари – товари, які пропонуються, є фабрично новими, без фізичних або юридичних вад і завезені на ринок України легально. В окремих випадках, в рамках продажу за зниженими цінами, можуть пропонуватися товари, які знаходяться на сервісному обслуговуванні. Пропозиція продажу таких товарів розміщено в спеціальному розділі сайту, конкретна інформація про це знаходиться в описі пристрою.

Ціни – всі ціни, розміщені на Сайті в українських гривнях (UAH). Ціни продукції, представлені на Сайті, є актуальними та обов’язковими. Під час проведення акцій, на товари, які представлені на сайті можуть бути встановлені ціни зі знижкою.

Договір купівлі-продажу – покупець заповнює і відправляє бланк замовлення, який надалі будемо називати Замовленням, використовуючи опції, доступні для цього на Сайті. Договір купівлі-продажу вважається укладеним у момент передачі Підтвердження отримання замовлення на адресу електронної пошти Покупця, зазначеної в надісланому Покупцем замовленні. Підтвердження отримання замовлення включає всі важливі елементи транзакції, а саме:

  • визначення Продавця;
  • визначення Покупця;
  • визначення товару, який буде предметом купівлі-продажу;
  • ціну з ПДВ;
  • спосіб оплати і та вартість продукції;
  • спосіб і місце доставки;
  • термін доставки.

Після надходження Підтвердження отримання замовлення Покупець зобов’язаний підтвердити свою згоду на виконання замовлення, особливо важливо підтвердити свої ідентифікаційні дані, обрану продукцію, вартість, спосіб оплати та місце доставки.

У разі розбіжностей з замовленням чи інших невідповідностей Покупець зобов’язаний негайно заявити свої претензії – через e-mail, телефоном, факсом або особистим відвідуванням офісу Продавця.

У разі відсутності претензій з боку Покупця (протягом 24 годин з моменту відправки Підтвердження отримання замовлення) Продавець має право вважати, що Покупець погодився з вмістом переданого йому Підтвердження.

Замовлення – інтернет-магазин приймає замовлення через опції, доступні на сторінці www.sana.ua і за телефоном. Замовлення виконуються в міру їх надходження.

Продавець зберігає за собою право відмовити в прийнятті замовлення без вказівки причини.

У разі, коли Покупець здійснює Замовлення Товару через інтернет-сайт – це вважається попереднім бронюванням даного Товару. Підтвердження замовлення одночасно є згодою Покупця на зберігання і обробку Продавцем персональних даних, зазначених у замовленні.

Оформлення Покупцем замовлення автоматично зобов’язує продавця до видачі рахунку без необхідності власноручного підпису покупця.

Доставка – придбаний товар доставляється Покупцю за адресою, вказаною в замовленні за посередництвом транспортної компанії. Вартість доставки оплачує Продавець при замовленні більшому ніж 5000 грн.

Після відправки продукції, Продавець повідомляє Покупця про цей факт, і вказує назву транспортної компанії, номер декларації і дату прибуття продукції. Повідомлення надсилається на електронну адресу Покупця, вказану в заявці або СМС-повідомленні, або ж інформується додатково через телефон.

За всі дефекти та пошкодження товару, що виникли під час транспортної доставки продукції, несе відповідальність транспортна компанія.

Доставка товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту підтвердження замовлення від Покупця (в тому випадку, якщо замовлений товар знаходиться в наявності на складі).

У деяких випадках, коли з різних причин, не залежних від Продавця, неможливо доставити продукцію в вищезгадані терміни, Продавець пропонує розірвати договір купівлі-продажу з клієнтом або призначити індивідуальний термін доставки.

У разі прийняття рішення про розірвання договору, Продавець негайно повертає отриману оплату в повному розмірі, однак не пізніше ніж протягом 24 робочих годин з моменту отримання інформації про рішення Покупця розірвати договір.

Отримуючи продукцію, Покупець зобов’язаний перевірити, чи не була пошкоджена посилка під час транспортування. При виявленні будь-яких пошкоджень під час транспортування всі питання Покупець повинен вирішувати з дирекцією транспортної компанії.

У момент видачі Покупцю продукції, вона відразу переходить в право його власності, а також Покупець несе відповідальність за всі ризики, пов’язані з володінням, користуванням, втратою чи пошкодженням продукції.

Способи оплати – оплата товару може бути здійснена Покупцем наступним чином:

  • готівкою в момент отримання продукції у транспортній компанії, в разі обумовлення такої послуги з Покупцем;
  • готівкою в демонстраційному залі;
  • на картку ПриватБанку або Monobank;
  • по попередньо виставленому рахунку;
  • за допомогою терміналу в демонстраційному залі компанії;
  • онлайн на сайті;
  • оплата частинами онлайн на сайті (ПриватБанк і Monobank). 

Більш детальна інформація про способи оплати та доставки розміщена в розділі сайту Доставка та Оплата.

§ 3 Умови гарантії

  1. Гарантія на всю продукцію починає діяти з дати продажу, на той термін, який вказаний в гарантійному талоні.
  2. Надання гарантії підтверджується окремим документом – гарантійним талоном, підписаним уповноваженим працівником, цей документ додається до продукції.
  3. Покупець зобов’язаний перевірити, чи отримав він Гарантійний Талон. У разі його відсутності Покупець повинен негайно (не пізніше ніж протягом 7 календарних днів від дати покупки) заявити про це Продавцю. Відсутність гарантійного талона не забезпечує гарантійний сервіс продукції.
  4. Щоб скористатися гарантійними правами, Покупець повинен разом з Продукцією додати документ, що підтверджує здійснення покупки – чек і також Гарантійний Талон.
  5. Вартість перевезення продукції в Сервісний Центр оплачує Покупець.
  6. Вартість перевезення продукції до Покупця після гарантійного ремонту або гарантійної заміни запчастин, оплачує Продавець.
  7. Термін гарантії може бути продовжений на час з моменту оголошення претензії до моменту видачі відремонтованої продукції Покупцеві.
  8. Якщо протягом гарантійного терміну, користувачем або неавторизованим сервісом самовільно здійснюється ремонт, Покупець позбавляється права на гарантійне обслуговування.
  9. Гарантія на продану продукцію не виключає, не обмежує і не зменшує прав покупця, які той має в разі невідповідності цієї продукції згідно з даним договором.
  10. Гарантійне обслуговування діє тільки на території України.
  11. При виникненні питань, неврегульованих умовами гарантії, застосовуються відповідні положення Цивільного Кодексу.
  12. Гарантія не поширюється на пошкодження, що виникли в результаті:
  • падіння продукції або удару іншим предметом;
  • невідповідного використання згідно з інструкцією по експлуатації;
  • відсутності належного догляду і зберігання;
  • використання невідповідних засобів догляду за продукцією (наприклад хімічних і порошкоподібних засобів, відбілювачів);
  • підключення продукції до мережі зі струмом, який не відповідає вказаному в технічній характеристиці приладу;
  • стихійних лих (пожежа, повінь і т.п.);
  • використання продукції в комерційних цілях. Устаткування призначене виключно для експлуатації в умовах індивідуального домашнього господарства;
  • використання продукції не за призначенням;
  • використання продукції побутового призначення в комерційних цілях;
  • ремонту або заміни запчастин, здійснених споживачем власноруч або іншими уповноваженими особами;
  • явної надмірної експлуатації (зміна кольору, відсутність блиску, жовтувато, тьмяність і т.п.)

§ 4 Післягарантійне обслуговування

  • Продавець надає можливість ремонту купленої у нього продукції також після закінчення гарантійного терміну.
  • Послуга ремонту після закінчення гарантійного терміну є платною. Вартість доставки, до і від сервісу Продавця, сплачує Покупець.
  • Продавець пропонує для продажу основний склад запчастин і деталей, які можуть знадобитися Покупцеві при самостійному ремонті / заміні елементів, які були пошкоджені або зламані після закінчення гарантійного терміну на продукцію.
  • Продавець не може гарантувати покупцеві доставку тієї запасної частини, яка відсутня у виробника даної продукції

Більш детальна інформація про гарантійне і післягарантійне обслуговування, а також про варіанти повернення купленого товару, розміщена в розділі сайту Гарантія і Сервіс.